donderdag 27 maart 2014

Songs that makes you happy!

Hoi!

Iedereen heeft wel zo een liedje waarvan die enorm blij word. Voor iedereen is dat natuurlijk verschillend, maar ik wil vandaag graag wat liedjes met jullie delen, waarvan ik toch wel erg blij word! Misschien is het meteen een tip voor nieuwe blije muziek!

Klik snel verder!


Allerleerst dit liedje Hey DJ van The Opposites. Sinds de zomervakantie ben ik helemaal weg van dit lied. En ik weet gewoon echt niet waarom. Ik heb dit nummer ook live gehoord en ik word er zo ongelooflijk blij van. Alleen weet ik serieus echt niet waardoor dit komt. Ik probeer er nog steeds acher te komen.
 

Wie word er nou niet blij van Disney. Op het moment is mijn favoriete Disney film toch echt wel Frozen. Ik kan niet wachten totdat hij op dvd is, want ik MOET hem echt hebben. Dit nummer vind ik echt het allerleukste nummer uit de film. Ik vind het sneeuwpopje, genaamd Olaf, echt helemaal geweldig! Dus dit blije nummertje mag zeker niet uit mijn lijstje ontbreken. Het nummer heet trouwens In Summer  en het is van de film Frozen.
 
Op een feestje kwam dit nummer ineens voorbij. Ik had het nog nooit eerder gehoord, maar ik wist dat dit nummer me absoluut bij zou blijven. Elke keer als ik dit nummer hoor denk ik terug aan een super leuk feestje en een heleboel leuke herinneringen. Dat maakt me dan weer helemaal blij! Het nummer heet I Gotta Feeling van The Black Eyed Peas.
 

Dit is een wat ouder nummer van The Rolling Stones. Het heet Satisfaction. Elke keer als ik dit nummer hoor probeer ik zo hard mogelijk mee te zingen en gewoon helemaal los te gaan. Het kan me niet schelen of iemand het ziet, want dit is echt zo een heerlijk meezing nummer. Ik denk dat ik dat gevoel heb, omdat ik dat vroeger ook altijd deed op dit nummer. Ik denk dat het zo verder is gegroeid en dat ik het gewoon nog steeds doe.
 
 

Dit is echt een guilty pleasure. Het is namelijk The backstreetboy met I Want It That Way. Zondag is het concert in Amsterdam en ik ga erheen. Wat dan meteen ook wel leuk is om te vertellen is het volgende: een vriendin van me had mij meegenomen naar een exclusieve tv show. Je kon er niet zomaar in en zij heeft de toegang gewonnen. En wie kwamen daar? Juist The Backstreetboys. Ik sta nu op de foto met 2 leden van de groep en dat is toch wel heel erg leuk, maar goed terug naar het nummer. Elke keer als ik dit hoor denk ik terug aan dat moment bij die tv show en ik ga tegelijkertijd helemaal stuk, omdat het nog van voor mijn tijd is en dat we eigenlijk nu pas erachter komen hoe leuk het is, maar ik probeer dit wel een beetje in te houden, want al mijn vrienden hebben toch wel zoiets van waar luister jij nou weer naar?
 
Dit was mijn lijstje, zoals je ziet redelijk gevarieerd en een aantal nummers brengen ook nog een herinnering mee. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen/luisteren.
 
Wat is jou favoriete blije liedje?
 
 
XX Lonneke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten