maandag 24 maart 2014

How to: Dr. Martens combineren.

Hoi!

Iedereen kent ze wel. Die stoere "kistjes" waar veel mensen op lopen. Kistjes staat tussen aanhalingstekens, omdat het niet echte kistjes zijn, maar ze komen er wel in de buurt. Ik heb zelf ook een paar en het combineren van deze schoenen kan nog is knap lastig zijn. Daarom in dit artikel wat inspiratie hoe jij je Dr. Martens of look-a-likes kan combineren!


Voor degen die niet weten wat Dr. Martens zijn. Dr. Martens zijn er nog in veel meer kleuren dan zwart en ze zijn er ook nog in veel meer vormen. Ik heb deze die hieronder te zien zijn in het bordeaux rood. Ik ben er dan ook echt super blij mee!  Hier een plaatje:


Alle afbeeldingen die gaan komen zijn van weheartit.com, pinterest en tumblr.

Je kan voor een stoere look gaan door jezelf wat stoerder aan te kleden. Bij een stoer uiterlijk passen deze schoenen altijd. Het leuke hieraan vind ik dat door de schoenen alleen al de hele outfit wat stoerder word. Stel deze outfit maar is voor, met zwarte all stars eronder. Dat zou het meteen helemaal verpesten vind ik.
 
 Je kan ook de Dr. Martens heel meisjesachtig combineren. De schoenen hoeven dus niet alleen maar pit uit te stralen. Ikzelf ben helemaal niet zo van jurkjes en rokjes, maar doordat je de schoenen er zo leuk bij kan combineren zou ik het zelfs in overweging nemen om een keertje met een rokje of jurkje naar school te gaan.
 
 Ook deze outfit vind  ik echt helemaal geweldig. Deze outfit is wat stoerder dan de vorige, maar toch heel vrouwelijk en leuk. Weer vind ik dat de schoenen deze outfit een stuk stoerder maken. Je zou er ook bijvoorbeeld leuke hakken onder kunnen doen, maar de schoenen maken het net weer iets speelser!
 

Wat vind jij van Dr. Martens? En hoe zou jij Dr. Martens combineren?

Laat een reactie achter en tot de volgende keer!

XX Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten