donderdag 13 maart 2014

Nieuwe ontdekking: Spotify afspeellijsten!

Hoi!

Laatst werd ik erop gewezen dat er afspeellijsten zijn op spotify. Natuurlijk weet iedereen dat al, maar ik kwam erachter hoe leuk deze lijsten zijn. Het kan gewoon helemaal bij jou stemming passen en je kan er echt je favoriete muzieksmaak beluisteren.

Klik snel verder!

Iedereen kent het muziek programma Spotify wel. Het heeft iets weg van Itunes en is net als Itunes betaald mocht je muziek willen downloaden. Wat weer een heel groot voordeel is van Spotify, is dat je muziek ook gratis kan luisteren. Af en toe zit er wel is een reclame tussendoor, maar je kan wel echt alles gratis luisteren. Ikzelf gebruik ook niet de betallde versie, omdat ik via een andere weg aan mijn muziek kom.

 
Op Spotify heb je dus afspeellijsten. Deze lijsten staan vol met muziek gebasseerd op je stemming of natuurlijk je voorkeur voor een muziekstijl. Natuurlijk moest ik even door die lijsten neuzen, want het is ook een goede manier om nieuwe muziek te leren kennen en dat is iets wat ik heel erg graag doe. De afspeellijsten gebasseerd op je stemming vind ik opzich een heel leuk idee. Voor mij werkt dat nooit zo goed, want ik heb gewoon een beetje een aparte muzieksmaak, maar dat weerhield me er niet van om het toch even te luisteren. Ik vind de lijsten waarmee je goed in slaap kan vallen en Your Favorite Coffeehouse erg leuk. Ik luister de laatste vaak als ik me echt goed moet concentreren voor school. Het maakt me heel rustig.

Zoals jullie hebben gelezen zijn er ook lijsten gebasseerd op muziekstijlen. Daarvan is het kopje Rock toch wel echt mijn favoriet! Alles vind ik wel tof, behalve metal en dingen die daar op lijken. Voor de rest luister ik dat echt met plezier, als ik bijvoorbeeld een artikel aan het typen ben!


Ik wil iedereen Spotify echt aanraden. Het is enorm leuk om een keertje uit te proberen. Je hoeft maar één keer een account aan te maken en je kan onbeperkt muziekluisteren (wel met reclame er tussen).

Wat is jou favoriete afspeellijst op spotify?


XX Lonneke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten