zaterdag 8 maart 2014

Games voor meiden

Gamen, alleen voor jongens? Echt niet. Je hebt ook hele leuke games voor meiden. Race en schiet spelletjes kunnen ook leuk zijn, maar hou je daar niet heel erg van, maar zou je wel is een spelletje op de computer,Playstation of Wii willen spelen lees dan snel verder!

Little Big Planet
Little Big Planet is een unieke game waarmee je kunt spelen, levels kunt maken en deze kunt delen met anderen. Naast dat het een waanzinnig platformavontuur is, blinkt LittleBigPlanet ook uit door de gigantische community. Little Big Planet is een wereld zoals je nog nooit hebt gezien; een landschap vol pure verbeeldi
ngskracht dat met de hand is gemaakt van alledaagse materialen. In plaats van de lineaire gameplay zoals je gewend bent uit andere platformspellen gebruikt Little Big Planet een geavanceerd physics-systeem dat de kracht van de PlayStation 3 optimaal benut. Vormen, materialen en voorwerpen reageren precies zoals je verwacht: ballen rollen, sleeën glijden en veren springen alle kanten op!

Little Big Planet is alleen voor Sony. Ik speel dit zelf heel vaak op de Playstation van mijn broer. Je hebt ook nog een deel 2 en een kart versie.

Sims 3
De Sims 3 laat je een virtueel leven leiden met virtuele personen die bekend staan als Sims. De game is het vervolg van het populaire De Sims 2 en geeft jouw Sims de mogelijkheid om hun huis te verlaten en de levendige buurt te verkennen. Loop rond in de volledig open wereld en ga op bezoek bij je geliefden, vrienden en vijanden. Naast het bezoeken van andere Sims kun je bijvoorbeeld ook een bezoekje brengen aan het stadshuis en het park.
Dit speel ik vaak op mijn laptop, ik vind het altijd erg grappig om hele gezinnen te maken.


Wii sports
Wii Sports - Wii Select is een party game met een verzameling sporten. De game wordt meegeleverd bij aanschaf van een Nintendo Wii. Het recept van de games is simpel; het is makkelijk om te spelen. Voor spelletjes als tennis en honkbal moet je de bal slaan, met bowlen moet je 'bowlen' en met golf moet je natuurlijk de bal onder par in de hole laten verdwijnen.

Ik heb zelf geen Wii dus ik speel het nooit thuis, maar ik heb wel een nageapte versie voor op de playstation en ik vind het altijd erg leuk!

Super Mario Bros
De klassieke platform-actie waarmee Mario is groot geworden is er nu ook voor de Wii! In New Super Mario Bros. Wii kunnen spelers samenwerken of elkaar juist hinderen voor tijdloos spelplezier.

New Super Mario Bros Wii is namelijk met vier spelers te spelen. In dit avontuur is elke speler een eigen karakter en kunnen spelers samenwerken om het einde van het level te halen. Daarnaast kan je elkaar tegenwerken in de strijd om de muntjes.

De Mario spellen natuurlijk! zelf vind ik Mario Bros het leukst. Het is jammer genoeg alleen voor Nintendo.

1 opmerking: