maandag 24 februari 2014

Music TAG

Hoi iedereen!

Het leek me een keer leuk om een TAG te gaan doen. Ik heb ooit al een blog gehad en ik was helemaal verslaafd aan TAG's. Telkens als ik er eentje zag MOEST ik hem doen. Het maakte niet uit of het wel of niet bij me paste, ik deed het gewoon. Misschien weten jullie wel niet wat een TAG is, dus ik zal het even uitleggen. Een TAG is een soort ding wat je kan overnemen van mensen op je eigen blog. Ik kan bijvoorbeeld hierin taggen en dan zou die persoon dit eigenlijk ook moeten gaan doen. Dat is het hele concept. Dus voor vandaag The Music TAG, omdat mijn thema op deze blog muziek is.
Klik snel verder!



1. Favorite band/musician of the momentMijn favoriete band of muzikant is denk ik Imagine Dragons en Pink Floyd.

2. One band you always come back to
Elke keer als U2 weer een nieuw nummer maakt of album val ik daar toch wel weer echt op terug. De muziek die ze maken als band vind ik zo ontzettend leuk en ze hebben een bepaalde stijl die ik gewoon niet kan omschrijven. Als ik een nieuw liedje hoor dat in die stijl van U2 is dan weet ik meteen dat ze een nieuw liedje hebben. Ik val er echt heel vaak op terug.


3. Favorite movie soundtrack
Dit is echt een lastige, want ik vind een heleboel soundtracks van films goed. Ik kan echt niet kiezen tussen Imagine Dragons met Radioactive voor de film The Host en Let It Go van Indina Menzel in de film Frozen. Ook moet ik zeggen dat het hele soundtrack album van The Hunger Games: Catching Fire ook erg goed is en dat ik die eigenlijk allemaal hierbij wil zetten.

4. What is/are your favorite song(s) of all time?
Mijn favoriete nummers van altijd blijven denk ik: Pink Floyd - Wish You Were Here, U2 - One, Coldplay - Clocks en Imagine Dragons - Amsterdam. Dit laatste nummer komt doordat ik in Amsterdam woon en ik enorm veel van deze stad houd.

5. Most embarrassing song on your itunes
Dat zijn: AndrĂ© Hazes - Het Laatste Rondje, Marco Borsato - Dromen zijn bedrog en Guus Meeuwis - Brabant.


6. Top 3 played songs on your itunes
Ik kan het niet vinden waar dit staat.. En ik heb het ook gezocht op mijn Spotify account, maar ik kan het echt niet vinden waar het staat, dus als jullie het wel weten laat het dan even hieronder in de comments!

7. Favorite concert you've attended
Ik ben eigenlijk nog maar naar 1 concert geweest en naar 1 festival, maar op dat festival heb ik Imagine Dragons gezien en heb ik Fun. gezien en Skunk Anansie. Het concert waar ik ben geweest is van Maroon 5 en dat was toch ook wel heel erg gaaf.  Dat is toch wel iets wat ik echt heel erg leuk vind.



8. Most underrated musician in your opinion
Poeh.. Dit vind ik echt een lastige vraag. Ik denk dat, dat de band HAIM is. Dit is een band van 3 meiden uit Amerika en ik heb ze voor het eerst gezien op het festival waar ik afgelopen jaar ben geweest. Ik moet zeggen ze overtrof me echt een beetje. Ze zijn niet heel erg bekend, maar ik kan je het zeker aanraden!

9. Favorite quote or song lyric
"I'm just the same as I was. Now Don't you understand? I'm never changing who I am." - It's time, Imagine Dragons.

Ik TAG de mensen met een blog of youtube kanaal om deze TAG over te nemen en ook te doen.

Welk concert vond jij het leukst waar je ooit bent geweest?

XX Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten