dinsdag 4 februari 2014

Heyhey!

Hee,
 
Ook ik ben 1 van de 4 meiden die deze blog runt. Ik ben Yael, 14 jaar, en ik zal fashion en interieur artikelen hier neerzetten. Wil je meer over mij weten ? klik dan snel verder!

 
Nou, zoals ik al zei, ik ben dus Yael, 14 jaar, en zal fashion en interieur artikelen voor jullie maken. Ik zit nog op school, en doe 2 havo.
Ik houd erg van artikeltjes maken, sporten en muziek luisteren en spelen. Zelf speel ik gitaar, piano/keyboard, en drums, maar ik zing er niet bij, en dat ben ik ook niet van plan om te doen, haha!
Ook vind ik sporten echt leuk om te doen! Zelf doe ik aan röhnrad turnen. Bij deze sport sta je in een soort hamsterrat, en ga je trucjes doen en vooral veel ronddraaien. Maar ook hardlopen, zwemmen en fitness vind ik super!
 
Je zult van mij elke vrijdag en elke woensdag een artikel zien. Als je vragen hebt, vraag ze maar en ik zal proberen zo snel mogelijk te antwoorden! Het kan zijn dat ik ze soms niet antwoord, maar vraag ze dan maar opnieuw ;). Ook als je voorstellen hebt voor artikeltjes, stuur ze vooral in, en misschien maken wij jou artikel dan!
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten