dinsdag 4 februari 2014

Hoi, Hallo, Welkom!

Hoi iedereen!

Welkom op onze blog. We gaan deze blog runnen met 4 meiden en ik ben een van de 4 gelukkige! Dit artikel is alleen interessant als je mij (Lonneke) wat beter wilt leren kennen!


Mijn naam is Lonneke. Op dit moment ben ik 16 jaartjes oud. Niet voor lang meer, want op 10 maart wordt ik 17.
Natuurlijk heb ik ook een aantal hobby's. Mijn hobby's zijn: roeien, scouting, films kijken, muziek maken en luisteren en schrijven. Ik roei al zo een 7,5 jaar en ik de al meer dan 8 jaar aan scouting. Verder speel ik 2 instrumenten namelijk dwarslfuit en saxofoon. Ik heb ongeveer 8 jaar op dwarfluitles gezeten en zit sinds september 2013 op saxofoon.
Op dit moment zit ik in de vierde van de havo en ik heb net vier jaar vmbo-t gehad. Mijn droom is om na mijn havo examen naar Amerika te gaan. Als je nog iets wilt weten kan je altijd een reactie hieronder laten en dan zal ik je vraag zeker wel beantwoorden.

Op deze blog zal ik alleen maar over muziek vertellen. Zoals nieuwe commerciƫle albums en natuurlijk over muziek uit de jaren 60/70/80. Ook zal ik wie weet ooit iets plaatsen waarin ik zelf een leuk liedje speel en wat mijn meningen zijn over bepaalde muziek dingen. Dat zulllen jullie allemaal snel genoeg merken.

Ik hoop dat jullie allemaal lekker veel artikels gaan lezen als die er op komen!

XX Lonneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten