dinsdag 4 februari 2014

Haaii,

Haaii,

Mijn naam is Denise en ik neem deel uit aan deze lieve meiden groep genaamd Mideloya. Wat je natuurlijk al hebt gezien.
Ik ben een meisje van 16 jaar en ik vind het heel erg leuk om dingen te schrijven. Nu denk je vast: Duh waarom begin je anders aan deze blog. Dat neem ik je niet kwalijk.
Ik doe ook aan dansen, wat ik met veel plezier doe.
Dancing is not a sport, it's a lifestyle.
Zo denk ik er altijd over. Maar goed back to business.
Nog een grootte hobby van mij is verhalen schrijven zo kan je ook verhalen van mij lezen op Quizlet "RealLife321" en Girlscene "WriterGirl". Nu maak ik een soort van reclame. Oepss haha.
Tekenen vind ik ook super leuk, alleen manga dingen teken ik.
De eerste indruk van mensen is altijd dat ik spontaan ben, maar eigenlijk ben ik gewoon super verlegen en onzeker over mezelf. Wat ik natuurlijk niet laat zien.

Ik denk dat ik nu wel zat over mezelf heb verteld.

Lots of love,

Denise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten